Papa Benedikt XVI. predvidio je da će rodna ideologija predstavljati završnu pobunu protiv Boga

Posted by

Moralni teolog John Haas, bivši član Papinske akademije za život, otkrio je da je papa Benedikt XVI. predvidio da će rodna ideologija biti sljedeći veliki izazov Crkvi i konačna pobuna protiv Boga. Dr. John Haas rekao je da je pokojni papa iznio opažanje o rodnoj ideologiji tijekom privatnog razgovora u Vatikanu, godinu dana nakon što se odrekao službe Kristova vikara.

Rekao je da mu je papa emeritus rekao kako je „sljedeći veliki izazov s kojim će se Crkva suočiti rodna ideologija i da će to biti krajnja pobuna protiv Boga Stvoritelja“. Dr. Haas rekao je to pred 114 studenata tijekom svog uvodnog obraćanja na ceremoniji dodjele diploma na Christendom Collegeu u Front Royalu u Virginiji, napominjući da je bio “iznenađen“ Benediktovom primjedbom koja je bila spontana.

Ali rekao je da sada vidi da su njegove riječi bile proročanske.

„Pogodio nas je tsunami transrodne ideologije“, rekao je dr. Haas, dodajući da su danas „katoličke zdravstvene ustanove pod tužbama jer odbijaju izvesti operacije sakaćenja na muškarcima koji žele izgledati kao žene ili ženama koje žele izgledati kao muškarci“.

„Katoličke akademske institucije također su tužene i napadnute jer jednostavno pokušavaju nastaviti svjedočiti istinu o tome da su njihovi studenti ili muškarci ili žene”, dodao je dr. Haas, koji je nekoć bio predsjednik američkog Nacionalnog centra za bioetiku.

Jedan od završnih čina pontifikata pape Benedikta bio je snažan govor protiv rastuće prijetnje rodne ideologije, koja odbacuje biološke i znanstvene kategorije muškog i ženskog u korist pojedinca koji konstruira “rod“ po vlastitom izboru.

U obraćanju Rimskoj kuriji održanom na Božić 2012., samo dva mjeseca prije nego što je odstupio s dužnosti, papa je istaknuo da se „sam pojam bića – onoga što biti čovjek doista znači – dovodi u pitanje”.

Rekao je da prema „novoj filozofiji seksualnosti” spol „više nije dani element prirode koji čovjek mora prihvatiti i osobno ga osmisliti: to je društvena uloga koju sami biramo, dok ga je u prošlosti za nas izabiralo društvo“.

Dodao je kako postoji „očito duboka laž ove teorije i antropološke revolucije sadržane u njoj. Ljudi osporavaju ideju da postoje prirodne zakonitosti, spol dat njihovom tjelesnom identitetu, koji služi kao definirajući element ljudskog bića. Poriču svoju prirodu i odlučuju da ona nije nešto što im je prethodno dano, već da je sami stvaraju“.

Prema biblijskom izvještaju o stvaranju, biti stvoren od strane Boga kao muškarac i žena odnosi se na samu bit ljudskog stvorenja. Ova dualnost je bitan aspekt onoga što je čovjek, kako ga je odredio Bog.

Papa je isto tako rekao da „ta dvojnost kao nešto prethodno dano je ono što je sada osporeno. Riječi izvještaja o stvaranju: muško i žensko stvori ih (usp. Post 1, 27) više ne vrijede. Ne, sada vrijedi ovo: nije ih Bog stvorio muško i žensko – do sada je to činilo društvo, sada odlučujemo sami. Muškarac i žena kao stvorene stvarnosti, kao priroda ljudskog bića, više po njima ne postoje. Čovjek dovodi u pitanje svoju prirodu. Od sada je on samo duh i volja“.

„Manipulacija prirodom, koju danas osuđujemo kada je u pitanju naš okoliš, sada postaje čovjekov temeljni izbor kada je u pitanju on sam. Od sada postoji samo apstraktno ljudsko biće, koje za sebe bira kakva će biti njegova priroda. U tom procesu samovolje osporeni su muškarac i žena u njihovom stvorenom stanju kao komplementarne verzije onoga što znači biti čovjek. Ali ako u stvaranju ne postoji unaprijed određena dvojnost muškarca i žene, onda ni obitelj više nije stvarnost uspostavljena stvaranjem. Isto tako, dijete je izgubilo mjesto koje je dotad zauzimalo i dostojanstvo koje mu pripada“.

Papa Benedikt XVI. je dodao: „Kada sloboda da se bude kreativan postane sloboda da se sam stvara, tada se nužno negira sam Stvoritelj i naposljetku čovjek biva lišen svog dostojanstva kao stvorenja Božjeg, kao slike Božje u srži svoga sebstva“. I papa Benedikt XVI. zaključuje: „Obrana obitelji tiče se samog čovjeka. I postaje jasno da kad se zaniječe Bog, nestaje i ljudsko dostojanstvo. Tko brani Boga, brani čovjeka”.

Njegov nasljednik, papa Franjo, također je više puta govorio protiv rodne ideologije, implicitno je osuđujući u paragrafu 155. Laudato Si, enciklike o zaštiti okoliša iz 2015., i javno je opisujući kao dio „globalnog rata protiv obitelji“.

Franjo je najnovije riječi kritike izgovorio tijekom govora u Budimpešti, u Mađarskoj, prošlog mjeseca, kada je osudio rodnu ideologiju kao primjer “ideološke kolonizacije“.

Neki crkveni velikodostojnici unutar Crkve vjeruju, međutim, da ozbiljnost prijetnje koju predstavlja rodna ideologija opravdava papinsku encikliku koja bi jasno razjasnila katolički nauk o istini i značenju ljudske seksualnosti.

Među njima je i kardinal Willem Eijk, nadbiskup Utrechta, koji je zatražio stvaranje enciklike ranije ove godine kada je išao u Rim na ad limina posjet nizozemskih biskupa.

„Pitao sam papu, zar ne bi bilo dobro da izdate encikliku o rodnoj ideologiji…”, rekao je kardinal na tiskovnoj konferenciji nakon toga. „Rodna teorija se forsira u svim vrstama organizacija, a mi kao Crkva nismo toliko govorili o tome“.

Njegov je zahtjev službeno predan kardinalu Kevinu Farrellu, prefektu Dikasterija za laike, obitelj i život.

Rodna ideologija posebno potresa Zapad, s rekordnim brojem mladih ljudi koji traže lijekove ili operacije koje će im omogućiti život u takozvanom spolu po vlastitom izboru.

Kardinal Eijk, bivši bolnički liječnik i član Papinske akademije za život, uputio je sličan poziv za stvaranje enciklike tijekom govora u Oxfordu 2016., tvrdeći da je Crkva dužna podsjetiti katolike na istinu o ljudskom tijelu.

„Mislim da bi dokument o ovom problemu (rodne ideologije) morao biti što prije objavljen“, rekao je kardinal Eijk. „(Rodna ideologija) širi se posvuda u zapadnom svijetu i moramo upozoriti ljude“, rekao je kardinal i zaključio kako nam je „sa stajališta moralne teologije jasno da nije dopušteno promijeniti spol na ovaj način“.

Izvor